solig tisdag

Vart en helt okej dag idag. började skolan 9.30 så jag lyfta med sara dit. vi hade SH till lunchen men det vart mest solande och flamsande. på lunchen var det jätteskönt väder så vi satt ute, & efter lunch hade vi matte inför nationella imorgon. efter skolan åkte vi upp på stan & köpte varsinn glass jag, sandra & karin. sen åkte alla hem till sitt. nu på em har jag sovit mest. känner mig helt slut men...idag får prisse vila. & ikväll är det BUFFY NIGHT... haha jag & nathalie pratade förut och förutom att vi prata om våra kärleksproblem så blev det en hel del prat om buffy the vampire slayer säsong 3 som börjar idag. Tv400 kl 20.

detta blir därför dagens ända inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0