Stigbygels modeller EMMA gillar:


ledade & bred platta. dessa är tanken att jag ska köpa nästa månad från hööks. 879kr

ledade sprenger. dyra men helt okej stötdämpning!! ca 1600kr

Bow balance tycker jag är i dyraste laget men de ser fantastiskt sköna ut. men ibland kan men ju lura ögat.
men har bara hört posetivt om dom så =) ca1700kr

soft'up stigbygeln. skulle vilja ha denna fast i en begränsad färg. såg svart/svarta, SKITSNYGGA!
tror de ligger på 2000. sätter det iaf.

Prestige lättviktsstigbygel med bred platta. för bra balans. stilren (dessa är med flaggor) men finns utan.
1900kr.

Den traditionella säkerhetsstigbygeln. hört att folk bara ah jag fastnar bara om jag flyger av. hallå, jag har tamme sjutton ALDRIG fastnat när jag var mindre & hade sånna. så de är helt klart en bra säkerthetstigbygel! isf lär de hamnat olyckligt på ngt konstigt vis. bad luck. pris ca 300kr

Mountain Horse Scs3 stigbygel. 999kr lite vinklad platta. skulle inte passa mig eftersom jag vill ha ledade. men helt klart en goodie säkerhetsstigbygel!!



Jag kör med ledade stgibyglar. (pga mina knän)

Kommentarer
Postat av: Sofia iaa Boström

shit vad bow balance har gått upp i pris, mina kostade 1200 när jag köpte mina för 2-3 år sen..

2010-05-05 @ 23:13:59
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0