tips till er som ibland tröttnar på att jogga till samma musik.

självklart ska man röra på sig även fast man inte behöver spring som jag gör.
ett tips till er som springer men samtidigt tycker det är (förbannat trisst vissa gånger) & kanske inte har så många ställen att springa på. ni kan då ta & ladda hem lite mer hårdare musik. kör inte melodifestivalen eller nickelback när ni springer. det blir bara lungt och opeppat.
kör på den musiksmaken ni i vanliga fall inte lyssnar.

själv lyssnar jag mycket på Bullet for my Valentine när jag springer. det är ingen musikstil jag i vanliga fall lyssnar på. men de har sjukt bra låtar att springa till. har även kört Slipknot någon gång och det är effektivt det med. så kör på lite hårdare stil. det peppar upp en när man är trött på samma spring-runda. 

Techno har jag kört på ett tag. men det gör mig lite opepp om det absolut inte är något speciellt med låten.

KÖR PÅ!


jag, handbollsmatch 2008 örebro cupen

Kommentarer
Postat av: amanda

Bullet for my valentine och slipknot är juh bra ;D

2010-05-02 @ 23:43:58
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0