www.shov.se

praktikat idag, skitväder men det vart ju inga deppiga miner på Wia. emma2 livar upp alla! vi fick sluta tidigt så vi åkte med anna till stan & sen tog jag 22 hem. hästarna fick vila idag..kände mig inte manad att ge mig ut.
satt & kolla 2011 års fälttävlans säsong & min första FT-tävling blir nog Mantorp den 24 april tror jag det var :)
älskar mantorps bana. allt bara flyter på! fin skogsslinga och allt.

ne nu tar jag säng! upp 6 imrn :( 

TEAM SHOV a lá SM 2010! jenny nyberg, petra gustafsson,Lina (lagledare),jag,madeleine malmgren. sen är det våran reserv ute på högra kanten. kommer inte ihåg hennes namn men hon rider den söta vita ponnyn Munsboro little grey :)

Kommentarer
Postat av: jennie

hej, visst var den :)

jag vet bara att den finns på svensk ridsport i kungsbacka. den finns säkert någon annan stans men inte vad jag vet just nu.

2010-11-15 @ 22:08:16
URL: http://treryttare.blogg.se/
Postat av: emma

haha ja emma2 hon kan allt :D

gillar våra smeknamn alltså<3

2010-11-17 @ 22:43:29
URL: http://emmabqvist.blogg.se/
Postat av: emma

hahaa :D<3

2010-11-18 @ 18:30:32
Postat av: Lina Östlund-Lagerström

Sweet :o)

Nice blogg Emma!

2010-11-24 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0