rubrik

praktik idag & igår, red 2 pollar både igår & idag. red Mayday (anitas nya tävlingshäst) & Polar igår, Finesse & Essie idag. Var även inne på hööks idag & köpte mig ett happy mouth Kimblewick som jag tänkt på sålänge. 349 kosta det så nu hoppas jag han funkar på det..tömkörde prisse idag för jag orka inte sätta mig upp i mörkret. men han gick toppen idag. märks att han är stark och kan hålla små små galoppvolter utan att jag sitter på. skulle inte direkt vara lillans starka sida.  

på bilden är det Anna & Finesse :)

& detta kimblewick'et vare jag köpte :) 349kr - Hööks

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Har du praktiserat länge på Stall Wia?

2010-11-06 @ 22:49:14
Postat av: Emma

Hej! :)



Jag har praktiserat där i 1½ år nu :)

2010-11-07 @ 11:56:42
Postat av: Marie

Jag har köpt en häst därifrån, Ringo (fux)

Jättehet och svår att sitta upp på och rädd om huvudet. Nu efter 1 år är han jättefin! :-)

Vet du vem han är? Maila mig gärna vad du vet om honom så blir jag sååå glad så!

2010-11-09 @ 17:58:49
Postat av: Marie

Hej igen!

Vill kolla om du minns nåt om honom..

Jag har sökt med ljus o lykta på internet efter nåt om honom men jag hittar inget.

Jag älskar hästen över allt annat! Han är en enmanshäst men har fattat tycke för mig och följer mig helt och fullt. En jättefin hopphäst! Han kliver över 1 meter! Jag lägger ned mycket arbete på mellan hindren, det är där han blir lite för på!!

Men det tar sig :)

Ha det gott!! Fin blogg btw :)

2010-11-27 @ 20:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0