Ljuslingsbacken FT

Under gårdagens var det lokal-Elit tävling hos Ljuslingsbacken. bl individuella ponny SM.
jag red P80 för jag har hört att dom har svår p90 där..och som jag trodde. det var hinder som lika gärna kunnat vart med i SM klassen. iallafall:

D r e s s y r - 47 straff! det var en av dom bästa ggr jag ridit. och helt klart förtjänade straffpoäng!
H o p p n i n g - 0 fel och prisse var som vanligt duktig i banhoppningen
T e r r ä n g - 1 hinderfel + tidsfel.
Det var ett A,B hinder. stockräcke innan med trapp ner. och trappen var ganska hög. prisse vet jag brukar stanna upp innan han hoppar men det är mest för att kolla läget. denna gång stanna han till och var promt tvungen att dra bak ena bakbenet så det blev ett "stopp". man såg det på filmen. jävla skit. men i mina ögon var han nolla! :) pigg som ett as var han också till sista hindret så hade garanterat klarat optimaltiden om inte han hade stannat till. vilket känns sjukt bra inför SM :D

Nästa tävling: DM på karlslund. P90



& måste bara Gratulera min lagkamrat Jenny till 6e placering i SM :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0