läsare undrar:

Har svarat på detta en gång innan. Men uppdaterar mig lite!.
Märken jag inte har och aldrig skulle vilja ha heller finns nog väldigt lite..
Men det skulle ju isåfall vara HV polo, som jag själv tycker inte är ngt speciellt. ska inte utala mig 100% då jag vet många i min krets har det och vill såklart inte klanka ner. de har mycket fina saker men inget jag skulle vilja ha om jag säger så.
Sen Tattini tycker jag är ett riktigt skitmärke. kvalitéts mässigt.
Sen finns det ju vissa sadlar jag inte tycker om märkesmässigt.
Och då från mitt perspektiv är det Antarés,Bates,Lemetex & (Wintec, endast pga att det inte är lädersadlar.)
Ta inte illa upp ni som har ngt av dessa märken. det är inte det jag är ute efter. utan detta är utifrån mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0