Gästbloggare

Emma har dragit iväg till Sälen, så den här veckan är det jag som bloggar.

Vem är jag då?
Mitt namn är Sara Sjöö och jag bor strax utanför Örebro.
Jag bor på en liten gård med min mamma och pappa, samt 2 hästar.
Jag har en Dponny som heter Jackpot som jag tävlat MSVB hopp och upp till LA:4 dressyr på. Vi Har massor med vinster och placeringar i båda grenarna. bla så Vann vi förklassen till NF SM och var tvåa i SM klassen dock med snabbaste tiden. Sen Vann vi även DIV I förra året så i år är det Elit som börjar redan i helgen





 


Sen har jag också en 7 årig  storhäst som heter Crux e: Santa Cruz- Magini som endast tävlat en gång i sitt liv.

Hur känner Emma och jag varandra?
Jo vi gick på samma ridskola när vi var 5 år och sen började vi på samma lekis, sen dess har vi hängt ihop och alltid gått i samma klass. vi går t.o.m i samma klass nu på gymnasiet. (2 året på en hästlinje)

Så den här veckan är det jag som bloggar och jag ska även rida Emmas Prisse i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0