2011 mitt sista ponnyår (suck)

ja det känns inge bra. är man född 1993 så är man. jag fyller ju om 2 veckor & då får man ju gå på krogen så jag ska väll inte klaga. få bil & vara myndig inom nästan allt. (förutom att gå på systemet) hah.
känns jävligt tråkigt bara att få sälja prisse i höst. men självklart ska det bli kul att åka och prova storhästar som ska bli min blivande nya fälttävlanshäst. 

vi hade det iaf jättetrevligt igår! åt bl på kinamuren men det var nästan en besvikelse. föredrar nog shanghai istället. eller resturang china. men ett got skratt förlänger livet. & om det verkligen stämmde borde jag bli flera miljoner år :-)


tyvärr lyckas man ju aldrig få bilder på sara..  

Kommentarer
Postat av: Sara

Joo ibland lyckas man få en bild men det är inte ofta ;) hade du frågat så kanske jag hade sagt ja med tanke på att det var nyår :)

2011-01-01 @ 17:18:19
Postat av: Amanda Lodesjö-BAILEYZ RNF 187

Hahahaha sara du är så jävla skön!!:D

2011-01-01 @ 21:02:44
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0