rea på ryttarstugan

fan vad jag är nära på att slå till asså. mamma & jag hade en disskution om i höst sen när jag ska gå över & rida storhäst. vi är både överens om en fälttävlanshäst & att det är det jag ska satsa på. men det var t.o.m hon som sa då att: ja emma, då måste vi gå och köpa en Point two proair väst till dig. (bild) den blåser upp sig på mindre än 0,1sek med hjälp av en patron man fäster på framsidan. 
haha jag har velat ha en sån ända sen den kom ut. men bara mamma sponsrar lite så :-)

ord pris 5595kr
Nu: -500kr hos ryttarstugan

 



Kommentarer
Postat av: Amanda Lodesjö-BAILEYZ RNF 187

Ifall du ramlar i vattnet?;) hahaha flytväst hahaha

2011-01-26 @ 21:49:18
URL: http://amandalodesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0