träningsvärks-fredag

tog mig en paus mitt i let's dance. har vart ganska fullt upp idag! på förmiddagen var jag ute en sväng med nathalie & sen ut på en joggingtur. därefter åkte vi & handla till imorgon. kommer lite kompisar & firar mig. FYLLER JU PÅ MÅNDAG, hela 18 :( tråkigt att ponnytiden snart är över.. men jag får ju körkort så varför klaga! :-)
tog mig en tur på lillan förut, hon var som vanligt, pigg,stark och lite väl tjafsig i munnen. måste ta & få buckt med det där. så kan hon ju inte hålla på olydiga ponny. men hon skötte sig som vanligt på slutet.

bilden är tagen av amanda på en p&j.

Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på stuteri Ängsbacken

jag har aldrig fattat det där, du fyller ju idag (GRATTIS!), får du då tävla ponny resten av året? eller får du inte tävla mer?

haha trög jag är...

2011-01-10 @ 13:28:06
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0