Sörängens Surprise

Min ponny Prisse eller Sörängens Surprise är född 2003 på stuteri Sörängen Örebro. Han är New Forest valack 148cm i mankhöjd,,,, e. Stackarps Pablo RNF 158 ee. Rodlease Dancing gold. u. Valentine Sakenda ue Horsemosens Charlie Brown.
Pablo. bor numer i Norge
Jag köpte Prisse 2007 då jag kände att jag hade växt ur min C-ponny Lillan. Roligt nog köpte vi Prisse i Örebro efter att nästan provridit 11 hästar neråt småland. 4år hade Prisse gått 12 noll rundor i Lc hoppning & Lb:1 dressyr.
Med mig har Prisse gått La:1 dressyr 65% (Lap:1 P&R) Lb + 5 hopp & P80 Lag SM Fälttävlan.
Våra planer är att sälja honom till hösten då jag tyvärr är för gammal.
Men innan dess har vi lite att hinna med:
- Starta Lap:1 dressyr, FEI inledande
- Lb hopp inge mer är planerat pga ryttaren (mig)
- P90 fälttävlan. mer vill jag inte stressa upp på. Utan hoppas en fälttävlan ryttare övertar honom från mig som kan ta ut honom på CNC*.
- Sen har vi DM i fälttävlan & Lag SM i fälttävlan att ta itu med. Lag SM iår hålls hos Tågarpsorten (skåne).
Hoppas verkligen ni fått mer förståelse om vem han är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0