Föreläsning för Lars Gällerdahl

Nu börjar jag blogga igen. känns kul att folk frågar när man ska börja blogga igen, alltid KUL :)
Idag händer absolut inget speciellt. Prisse vilar, jag själv har lite halsont.
Ikväll därimot kl 19 ska jag iväg på föreläsning för lasse som jag träna för innan sm:et.
Han var toppen att rida för och hoppas verkligen att han är lika bra att föreläsa.

Valde dessa bilder från jacsons nya utbud. jag är ingen jätteälskare till märket Jacson. helt okej saker men har knappt inga saker från dem. likaså från Hv Polo. Detta är deras nya loggotyp de säkert kommer trycka på varända sak de har i sitt sortiment. lite som (Horze.se)
De ända som kommer ut med lite nya saker är Equline och Kingsland. De verkligen Levererar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0