Best by hastnet

Igår fick vi beslut från dem som kom och provred Prisse! Och han är nu såld till Nynäshamn till en tjej vid namn Patricia. Hon ska fortsätta tävla honom i Fälttävlan och har själv tävlat upp till P80 med planer på Lag-sm med sin ponny vilket jag tolkar som att hon vill utvecklas mycket!! Tror prisse och hon kommer kunna utvecklas till CNC* nivå på kort tid och hoppas även det såklart då Patricia var tuff som ryttare vilket det var det vi leta efter :)
Nu hoppas vi bara på att han går igenom veterinär besiktningen som äger rum på torsdag kl 10.00!
Därför letar jag nu ny häst och tänkte lägga ut filmer från hastnet.se som jag skulle kunna tänka mig:
_
Val f.06 med släkte som cor de la bryer. 172cm utb. 110cm
Val f.03 utb 100-klass/CNC*
Sto f.02 utb 125cm / CNC**
Sto f. 06 170cm utb. 115cm / LA

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var nogran när du letar. Skimmeln kommer från rj ridcenter och dom säljer bara skräp, köper in skiten från andra försäljningsstall som dom inte lyckats sälja. Hoppas du hittar dig en häst du är värd!!:)

2012-01-05 @ 07:56:58
Postat av: Emma

åh tack! kan vara bra och veta sånt, hade faktist ingen aning om det.. tack så jättemkt!

2012-01-06 @ 11:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0