Jätteledsen...

Varför jag inte har bloggat har vart för att Prisse åkte igår. Han gick igenom veterinär besiktningen och vi åkte med till hans nya hem i Nynäshamn! ni kan läsa om honom på Patricias blogg: www.falttavlandsryttarn.blogg.se
Så har vart otroligt ledsen både i förrgår och igår. Idag känns det helt okej! men aldrig kul att lämna ifrån sig sin andra halva. Vet att han kommer få det toppen, men man tänker bara på att jag kommer aldrig få ge han frukost igen, tävla med han, han kommer inte få gå tsm med mina två ponnier jag har kvar osv..Vilket jag vet om att man inte ska tänka men det blir så..SÅ JOBBIGT....
Älskar prissus så himla mycket <3

Kommentarer
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

Jag saknar honom också ! :(( <3<3<3

2012-01-06 @ 19:40:19
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0